Съвет за некоректен клиент

Изображение

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот miraco на 19 Окт 2013 20:50

Консултирах се с моя позната адвокатка и тя каза че и устните договорки се приемат от съдът, важното е да имам свидетел...аз имам. Още същият ден след като тя отказа да плати се обадих на КЗП и на районният полицай...от КЗП ми казаха че тя трябвало да направи оплакване или да напише до тях протокол че не е доволна...казах и да се обади на КЗП и да дойдат да констатират какво съм направил но тя отказа да се оплаква в КЗП...а районният каза че това между нея и мен тях не ги засяга, след като няма престъпление...посъветваме да заведа дело срещу нея в РС.
Аз със сигурност ще заведа дело, после ще пиша тук как са се развили нещата...дано да е от полза за вбъдеще и на други колеги тук, ако се сблъскат с некоректни клиенти.
Тенти и Перголи http://www.tentite.com | Сухо строителствоhttp://www.ggconstruct.com
Аватар
miraco
Потребител
 
Мнения: 28
Регистриран на: 21 Окт 2009 20:50
Skype: jab4eto119

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот професионал на 19 Окт 2013 21:38

yaneff82 написа:Пусни и обява в сайт за запознанства с нейния телефон sk (41).gif
Ти ме уби! Amazed-Rat.gif
Ако човек обича занаята си,резултатите никога не закъсняват!
    (Аз)
Аватар
професионал
ГРУБ СТРОЕЖ
ГРУБ СТРОЕЖ
 
Мнения: 1012
Регистриран на: 01 Фев 2011 23:02
Местоположение: Перник
Skype: ivo_metodiev1

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот nikolayvarna на 19 Окт 2013 22:06

КЗП работи само при оплакване от клиент, който има в ръка фискален бон. Тоест когато е извършена услуга без фискален бон, това си е сив сектор.
Веднага в съдът нейният адвокат ще те попита къде е касовия бон, който си чукнал и занесъл, когато тя е трябвало да ти даде парите, или ако си издал такъв и тя не е платила сторниран ли е.
Някаква бележка за дадени пари...общо взето освен ако е тарикатка да си навлечеш данъчна проверка и какво ли още не, друго няма да постигнеш. А делото ще се точи доста време, в един момент ще си оставиш работата за да идеш на дело и да чакаш 1-2 часа да ти дойде редът, да се окаже, че нейният адвокат е зает и е представил бележка и да се отложи отново за след месец, в момент, в който имаш много работа :) .
Като цяло мен ако питаш си получил урок, от който и други да се поучат - първо част от парите, и периодично други части до края.
Аз не разбирам такива хора като твоята клиентка, но..... то по хората ходи.
любител, а не майстор.
nikolayvarna
Активист
 
Мнения: 213
Регистриран на: 12 Юни 2011 09:25
Skype: no

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот тухлар на 20 Окт 2013 19:12

Според мен правилния начин е да не са устни договорки, а писмен договор за работата с нотариална заверка. В този договор трябва да е казано всичко - каква е работата, качество, срокове, начин на плащане, неустойки, и т.н. Много майстори бягат от това, когато им го предложа. Защо ли? Може би защото са в сивия сектор. А това със заплахите на Янефф са детски изпълнения. Така не се печелят клиенти.
тухлар
Нарушил правилата на форума
Нарушил правилата на форума
 
Мнения: 54
Регистриран на: 06 Юли 2011 19:00
Skype: Тухлар

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот pooh на 20 Окт 2013 20:02

тухлар написа:Според мен правилния начин е да не са устни договорки, а писмен договор за работата с нотариална заверка. В този договор трябва да е казано всичко - каква е работата, качество, срокове, начин на плащане, неустойки, и т.н. Много майстори бягат от това, когато им го предложа. Защо ли? Може би защото са в сивия сектор. А това със заплахите на Янефф са детски изпълнения. Така не се печелят клиенти.

Работата, сроковете, начините на плащане и неустойките са все неща, които лесно се определят и формулира, но ако ми обясниш, как се формулира качеството - цена няма да имаш!
Защото наглите типове търсят всякакви начини, да не си платят и най-често е качеството на извършената работа.
Допустимите отклонения при СМР, приети от БДС, не интересуват никой. Та лично моя въпрос е :
Как да формулираме качеството на извършена услуга НЕДВУСМИСЛЕНО?
Преди да ни направят бедни, ще ни направят прости!
Колкото повече - толкова повече!
3 пъти режа ... и все късо!
Аватар
pooh
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
 
Мнения: 835
Регистриран на: 04 Окт 2010 15:12
Местоположение: София
Skype: pesho00

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот тухлар на 20 Окт 2013 20:40

pooh написа: Работата, сроковете, начините на плащане и неустойките са все неща, които лесно се определят и формулира, но ако ми обясниш, как се формулира качеството - цена няма да имаш!
Защото наглите типове търсят всякакви начини, да не си платят и най-често е качеството на извършената работа.
Допустимите отклонения при СМР, приети от БДС, не интересуват никой. Та лично моя въпрос е :
Как да формулираме качеството на извършена услуга НЕДВУСМИСЛЕНО?


Мога да ти обясня, но ще го вземеш като заяждане. Но ако настояваш, защо не. Но тогава много майстори трябва да забравят за професията си. И ще трябва да се преквалифицират в нещо друго.
тухлар
Нарушил правилата на форума
Нарушил правилата на форума
 
Мнения: 54
Регистриран на: 06 Юли 2011 19:00
Skype: Тухлар

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот pooh на 20 Окт 2013 21:02

Ами да, настоявам. Тук не бягаме от отговорност и е хубаво да знам, как аджеба може да се угоди на претенциите на клиентелата. Понеже знам, че си претенциозен клиент, за теб достатъчно условие ли е:
"СМР да бъдат изпълнени по БДС."?
И ако не - кой или какво ще определи доколко качествено е едно изпълнение?
Преди да ни направят бедни, ще ни направят прости!
Колкото повече - толкова повече!
3 пъти режа ... и все късо!
Аватар
pooh
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
 
Мнения: 835
Регистриран на: 04 Окт 2010 15:12
Местоположение: София
Skype: pesho00

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот Vlado66 на 20 Окт 2013 22:09

Какво значи качествена манджа z_wsm47.gif На теб може и да ти е вкусна,а на мен не.
Vlado66
Активен потребител
 
Мнения: 126
Регистриран на: 10 Юли 2013 13:46
Skype: Vlado

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот pooh на 20 Окт 2013 22:30

Тъй де - за това има рецептурни книги, които определят качеството :wink:
Преди да ни направят бедни, ще ни направят прости!
Колкото повече - толкова повече!
3 пъти режа ... и все късо!
Аватар
pooh
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
 
Мнения: 835
Регистриран на: 04 Окт 2010 15:12
Местоположение: София
Skype: pesho00

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот Vlado66 на 20 Окт 2013 22:40

И наредба #2 z_wsm62.gif
Vlado66
Активен потребител
 
Мнения: 126
Регистриран на: 10 Юли 2013 13:46
Skype: Vlado

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот yaneff82 на 20 Окт 2013 23:33

тухлар написа:Според мен правилния начин е да не са устни договорки, а писмен договор за работата с нотариална заверка. В този договор трябва да е казано всичко - каква е работата, качество, срокове, начин на плащане, неустойки, и т.н. Много майстори бягат от това, когато им го предложа. Защо ли? Може би защото са в сивия сектор. А това със заплахите на Янефф са детски изпълнения. Така не се печелят клиенти.


Като не става с добро става с чук , пък и за какво печелене на клиенти ми говориш ,при положение ,че се е стигнало до тук ? Аз също настоявам и подписвам договори , защото съм изпадал в подобни ситуации , но винаги съм си получавал парите по един или друг начин .И престани да ми говориш кой майстор от какво бягал , най много бягаме от подобни клиенти .И с нарастването на майсторите менте нарастват и такивата клиенти .Напоследък доста често ми се случва да откажа на клиент да му извърша дадена услуга , защото не ми вдъхва доверие , а наскоро имах близка среща с подобен индивид с леки физически пререкания , защото му отказах да му работя .
Монтаж на гипсокартон - снимки http://www.yaneff82.snimka.bg

Страницата ми в фейсбук - https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D ... 422?ref=hl
Аватар
yaneff82
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
 
Мнения: 2432
Регистриран на: 23 Дек 2009 11:30
Местоположение: Бургас
Skype: yaneff82

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот miraco на 21 Окт 2013 08:07

yaneff82 написа:Като не става с добро става с чук ,


И с чук не става :)...един майстор е започнал банята и я зарязал на половината, другият майстор който е довършил банята на края хванал чука и и счупил мивката. Тя се обадила на полицията, те му съставили акт за унищожаване на частна собственост и човека се принудил да и купи нова мивка...
Просто тя кара по закон и за това е смела...за това искам да и натрия носа и аз законно...
Тенти и Перголи http://www.tentite.com | Сухо строителствоhttp://www.ggconstruct.com
Аватар
miraco
Потребител
 
Мнения: 28
Регистриран на: 21 Окт 2009 20:50
Skype: jab4eto119

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот тухлар на 21 Окт 2013 18:33

miraco,
Имам много лоши впечатления от един майстор от Прослав. На десетия ден от завършване на работата му, и платена от мен, му паднаха плочките от стената. Ше се опитам да му кача снимката, може да го познаваш. Май се казваше Румен. Ако е работник при тебе, изгони го на момента.


И още нещо, което ме отказва да вземам отношение по въпросите. В който и строителен форум да вляза, се натъквам на един и същ модератор. Вярно е, че от доста от тях е изгонен по най-позорния начин, но все пак амбицията му за виртуална власт е голяма. Жалка картинка на жалко човече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
тухлар
Нарушил правилата на форума
Нарушил правилата на форума
 
Мнения: 54
Регистриран на: 06 Юли 2011 19:00
Skype: Тухлар

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот miraco на 21 Окт 2013 20:44

тухлар написа:miraco,
Имам много лоши впечатления от един майстор от Прослав. На десетия ден от завършване на работата му, и платена от мен, му паднаха плочките от стената. Ше се опитам да му кача снимката, може да го познаваш. Май се казваше Румен. Ако е работник при тебе, изгони го на момента.


И още нещо, което ме отказва да вземам отношение по въпросите. В който и строителен форум да вляза, се натъквам на един и същ модератор. Вярно е, че от доста от тях е изгонен по най-позорния начин, но все пак амбицията му за виртуална власт е голяма. Жалка картинка на жалко човече.


Не познавам този майстор Румен, в сайта ми съм дал адрес в Прослав защото там живее шурея ми, аз съм от Враца но от месеци съм се преместил в Пловдив. Ще питам шурея ми дали го познава...
Тенти и Перголи http://www.tentite.com | Сухо строителствоhttp://www.ggconstruct.com
Аватар
miraco
Потребител
 
Мнения: 28
Регистриран на: 21 Окт 2009 20:50
Skype: jab4eto119

Re: Съвет за некоректен клиент

Мнениеот pooh на 21 Окт 2013 22:45

тухлар написа:miraco,
Имам много лоши впечатления от един майстор от Прослав. На десетия ден от завършване на работата му, и платена от мен, му паднаха плочките от стената. Ше се опитам да му кача снимката, може да го познаваш. Май се казваше Румен. Ако е работник при тебе, изгони го на момента.

Продължаваш, да не отговаряш, как се формулира желано/достигнато качество на СМР. Лесно е да се критикува "на ангро", докажи, че можеш да водиш нормален диалог - помогни на нас "кожодерите", да се доближим до съвършенството. Мнението ти за "майсторите" е всеизвестно. Все пак тук казуса е съвсем различен - кое определя и съответно доказва качеството (добро или лошо - няма значение) на определена дейност?

тухлар написа:И още нещо, което ме отказва да вземам отношение по въпросите. В който и строителен форум да вляза, се натъквам на един и същ модератор. Вярно е, че от доста от тях е изгонен по най-позорния начин, но все пак амбицията му за виртуална власт е голяма. Жалка картинка на жалко човече.

Силно любопитен съм КОЙ точно тукашен Модератор, в КОЙ точно друг строителен форум модерира и ОТ КЪДЕ е позорно изгонен? Само за протокола - Модераторите сме само аз и MASTERCAM, та държа да отговориш на поставените въпроси!
Преди да ни направят бедни, ще ни направят прости!
Колкото повече - толкова повече!
3 пъти режа ... и все късо!
Аватар
pooh
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
ПРОФЕСИОНАЛИСТ Сухо с-тво
 
Мнения: 835
Регистриран на: 04 Окт 2010 15:12
Местоположение: София
Skype: pesho00

ПредишнаСледваща

Назад към Проблеми в строителството - казуси и дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта