захващане на профили към стомана

захващане на профили към стомана

Мнениеот yaneff82 на 19 Авг 2011 17:20

Наех един обект които е изцяло от стоманена конструкция , и днес се мъчехме да пробием проклетата стомана , че да хванем профилите , пробвахме със самонарезни , два вида ама нещо работата не става, питам хората които имат опит с халетата , как са захващали профилите , кой е най лесния вариант , дебелината на желязото 15мм
Монтаж на гипсокартон - снимки http://www.yaneff82.snimka.bg

Страницата ми в фейсбук - https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D ... 422?ref=hl
Аватар
yaneff82
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
 
Мнения: 2431
Регистриран на: 23 Дек 2009 11:30
Местоположение: Бургас
Skype: yaneff82

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот Илиян Илиев™ на 19 Авг 2011 20:40

Аз като не разбиращ от гипсокартон имам една идея. Демек да се заварят профили и после към завареното с винтовете, които ползвате обикновено.

Иначе за да пробиеш с винт това желязо, пробивната част на върха трябва да е поне 15 милиметра за да си направи сам дупка и след това да си нареже резбата.

Отделен въпрос, че ако изобщо има такива винтове, то ще падне доста въртене със съмнителен резултат. Все пак върха като се загрее ще престане да пробива и те така.

Телоподаващо и паркане му е майката. 15 милиметра и с качествена бургия се пробиват дълго време, камо ли с винт.
Аватар
Илиян Илиев™
Активен потребител
 
Мнения: 142
Регистриран на: 17 Сеп 2009 20:18

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот yaneff82 на 19 Авг 2011 21:02

Мина ми през главата и този вариант , ама , няма как да стане
Монтаж на гипсокартон - снимки http://www.yaneff82.snimka.bg

Страницата ми в фейсбук - https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D ... 422?ref=hl
Аватар
yaneff82
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
 
Мнения: 2431
Регистриран на: 23 Дек 2009 11:30
Местоположение: Бургас
Skype: yaneff82

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот Kumay на 19 Авг 2011 22:00

Я и един лаик да се намеси... sk (12).gif
С разпробиване и после самонарезни няма ли да стане? :?
Бивш служител на Томика ЕООД! Сега в Техномонтаж ЕООД Асеновград - проектиране, производство, транспортиране и монтаж на метални конструкции и термопанели.
https://www.facebook.com/NikolayKlochev
https://www.facebook.com/TehnomontajEOOD/
Аватар
Kumay
ЕЛЕКТРОИНСТРУМЕНТИ
ЕЛЕКТРОИНСТРУМЕНТИ
 
Мнения: 1295
Регистриран на: 04 Фев 2011 22:40
Местоположение: Пловдив
Skype: nikolaydobrev1

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот m@rtin на 19 Авг 2011 23:16

Самонарезните при подобен вид конструкции са нож с две остриета :wink: Ако въобще стане с тях задължително
измислете някакви гумени или ПВЦ шайбички,че после да не падат окачвачи.На подобни сгради съм работил няколко пъти,
по-точно 3 пъти , 2 халета и пристройка към театър от метална конструкция но и на трите обекта нямаше НИЩО общо
Съвета ми е или изисквайте проект по който да "работите и спазвате" или техническия да му мисли,феса на главата и той
да казва как да се хващате за фермите sk (37).gif
Аватар
m@rtin
СМР
СМР
 
Мнения: 365
Регистриран на: 10 Юни 2010 11:05
Местоположение: Бургас
Skype: martinvalkov

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот yaneff82 на 20 Авг 2011 08:08

Аз купих точно такива самонарезни с шайба с гумено уплътнение 8/25мм с камък 8-ца
А хилти дали нямат такива пирони за пистолет ,които да хващат в стомана
Монтаж на гипсокартон - снимки http://www.yaneff82.snimka.bg

Страницата ми в фейсбук - https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D ... 422?ref=hl
Аватар
yaneff82
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
 
Мнения: 2431
Регистриран на: 23 Дек 2009 11:30
Местоположение: Бургас
Skype: yaneff82

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот m@rtin на 20 Авг 2011 16:31

Имат такива пирони,даже и те са си с гумена шайбичка
Но незнам до колко мм метал пробиват,и мисля че се водят за дебелостенна
ламарина а при вас са си метални ферми...
Аватар
m@rtin
СМР
СМР
 
Мнения: 365
Регистриран на: 10 Юни 2010 11:05
Местоположение: Бургас
Skype: martinvalkov

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот yaneff82 на 20 Авг 2011 17:08

Купих кобалтови бургии от киров бош и утре ще пробваме да видим какво ще стане
От хилти ми казаха , че няма да можем с техните пистолети ,и консумативи
Монтаж на гипсокартон - снимки http://www.yaneff82.snimka.bg

Страницата ми в фейсбук - https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D ... 422?ref=hl
Аватар
yaneff82
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
 
Мнения: 2431
Регистриран на: 23 Дек 2009 11:30
Местоположение: Бургас
Skype: yaneff82

Re: захващане на профили към стомана

Мнениеот yaneff82 на 24 Авг 2011 21:06

Кобалтовите бургии , са много здрави и лесно се пробива 2 см стомана , но самонарезките после се късат.
Реших си проблемите по два начина, полиоретанов силикон за метал с метал и взех под наем пистолет на хилти , изтрела ми идва на 72 ст и на всеки 400 изстрела ,трябва да сменям и буталото още 70 лв
Монтаж на гипсокартон - снимки http://www.yaneff82.snimka.bg

Страницата ми в фейсбук - https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D ... 422?ref=hl
Аватар
yaneff82
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
СУХО СТРОИТЕЛСТВО
 
Мнения: 2431
Регистриран на: 23 Дек 2009 11:30
Местоположение: Бургас
Skype: yaneff82


Назад към Сухо строителство - Гипскартон

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта