- За кво ти е това, не струва. За да го използваш ти трябва контакт. Аз ще си търся от тези, дето се включват в запалката на колата.....
Мдаа, даването на акъл не е свързано задължително с имането на акъл.....................

em67 написа:Петре, нЕкви с качулки ти вдигат колата. Паяк не се вижда, ти си
прецени...
pooh написа:Че аз ги познавам беее - Мамуната и Рендето ... ще я измият, попритегнат, заредят с гориво и ще я върнат.![]()
pooh написа:С няколко профила, телчица и тиксо ще изкара ОЩЕ 100 години ...
$4ЕN написа:Може да се върже, но ще помоля Бат Емо да ти отговори на лично. Нищо лично
em67 написа:...че баш туй не е за писане тука.
vgeorgiev написа:...
Какви са предимствата и недостатъците на комбинираните ДТЗ според вас ?
Lazzarus написа:vgeorgiev написа:...
Какви са предимствата и недостатъците на комбинираните ДТЗ според вас ?
Няма недостатъци. Това е по-добрия вариант.
em67 написа:От тук започват и практическите грешки .. Входящия кабел е 5x10кв , към вторичните табла има подведен 3x6кв .Предвиден е трифазен предпазител 63 А . Вторичните табла ще са с 40А и 50А.
Първа грешка . Ако вторичните подтабла се захранват от кабел 3X6 mm? главният предпазител в ГРТ няма как да е 63А .Дори да приема ,че кабелът е от чиста мед (ама не е ) при открито полагане 6mm? е с max .допустим продължителен ток 50А ,а при скрито полагане (под мазилка и тн.) слизаме на 34 А , което за съжаление ни сваля на предпазител от 32А . Ако се претовари термично 63 A все някога ще изключи, медта няма да се стопи,но изолацията ....... ще почне ,малко по малко или от раз.......
danbi написа:Тъй като от известно време се занимавам със същото (преработвам си един проект по свое усмотрение) се зачетох в тази тема и освен наистина полезните коментари, попаднах на някои неща които будят известно недоумение. Като например това:em67 написа:От тук започват и практическите грешки .. Входящия кабел е 5x10кв , към вторичните табла има подведен 3x6кв .Предвиден е трифазен предпазител 63 А . Вторичните табла ще са с 40А и 50А.
Първа грешка . Ако вторичните подтабла се захранват от кабел 3X6 mm? главният предпазител в ГРТ няма как да е 63А .Дори да приема ,че кабелът е от чиста мед (ама не е ) при открито полагане 6mm? е с max .допустим продължителен ток 50А ,а при скрито полагане (под мазилка и тн.) слизаме на 34 А , което за съжаление ни сваля на предпазител от 32А . Ако се претовари термично 63 A все някога ще изключи, медта няма да се стопи,но изолацията ....... ще почне ,малко по малко или от раз.......
"Главния педпазител на ГРТ" какво общо има със сеченията на кабелите към вторичните табла?
По посочената логика следва единствено, че предпазителя към вторичните табла и техния "главния предпазител" не е разумно да е повече от 40А.
"главното табло" може да има доста вторични табла и там "главния бушон" всъщност може да бъде за доста по-големи токове от 63А. Но дотук по същество се "заяждам", най-вече защото пък никой не коментира горното твърдение
Нормално в главното табло, ще има предпазител за всяко вторично табло. Нормално също така, във всяко вторично табло ще има "главен предпазител". Въпроса ми е, при наличие на обща ДТЗ във вторичното табло, този (вторичен) главен предпазител може ли да се елиминира?
Функцията по разединяване на вторичното табло може да се поеме от ДТЗ. Ако се случи късо съединение по кабела до вторичното табло или в него -- ще изключи изходящия предпазител в главното табло. Тази схема подразбира, че входа на вторичното табло има ДТЗ -- което може и да не е най-удачно във всички случаи.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта